Wednesday, 16 October 2013

Lagi Berat , Lagi Gemuk Ke ?

Lagi peperiksaan , Lagi banyak makanan tak brkhasiat yang masuk dalam mulut Nuha . Tak lama lagi naik la 5 kg
  
Ibu Nuha cakap , kekadang terlampau berat sebab tinggi & besar . Badan Nuha besar , tu sebab berat , Katanyaa ~
Hmm ? Besar tu maknenye gemuk ke ? -_-
Kekadang , bila kengkawan atau sedara sebut psl berat , Nuha rasa nak tumbuk je dinding . Semua pandang pelik je . Kata dorang .. " Masa kita darjah 6 , berat kita baru 30 lebih ! "
" Skang kita baru 20 lebih , darjah enam . Cane kau boleh 30 lebih ? "
Kekadang trasa jgk .. Tapi kekadang rasa nak jawap " Hek eleh , kau pendek & kecik bole la bawah 30 . " Ehh , jngn marah guaa ..
Wahai ___ , walaupun kau baru 30 lebih masa darjah 6 , sila jangan bangga diri sebab kau ni pendek . Ehh , kejam nya gua .. Tinggi , berat , kurus , kering , pendek jangan cakapp . Nanti datang semua penduduk kampung gi kejar dengan parang . 
Kengkadang tu naik jeles den tengok yang kecik kecik cili padi lagi kurus kering lalu depan Nuha . Tapi macam biasa , Nuha takkan nak puji kot ! Puji tak ikhlas , baik tak payah kan ? 
Kpada yang gemuk macam Nuha , dan yang kurus macam Lisa Surihani , jangan terasa bila Nuha buat entri ni tau ! hehehe 
Takpa , kepada yang rasa dia gemuk macam Nuha , ikut macam monyet di bawah ..
Fighting !