Sunday, 13 October 2013

Tension

Ya Allah , stress Nuha dibuatnya bila lagi berapa hari ( Selepas Raya Haji ) ada periksa . Entah ! Macam lagi nak periksa , lagi malas nak belajar . Eh eh , rahsia , rahsia ;D Tension bila nak dekat periksa , lagi malas nak belajar . Jadi , jangan tiru aksi ini ^O^ 

Hari ni Nuha puasa sunat , alhamdulillah dengan family , tup tup dah berbuka , kan ? Ye , masa Ramadhan kemmain nakal lagi nak minum senyap senyap ( Eh , tak buat pun ._. ) , bila dah habis bulan puasa , baru nak gedik - gedik , adehh =='

Kay , dah lari dari tajuk .



My kucing , Huee .. Harap kau 
balik cepat :\ Janganlah sape sape 
curi kau pulak :'(



Ok dah ;D Nuha nak ke rumah sedara , rindu dorang  

Bye !