Friday, 1 November 2013

Bosan Yang Teramat :\


 Assalamualaikum w.b.t ..

Tadi ....
Layan Boom Hotel , main main tpi takde orang nak tegur buat ape ? -,-
Layan buku , rasanya dah 55 kali ulang .
Layan Facebook , rasanya dari tadi main .. Macam takde keje je .
Layan Blogger , mulalah type satu entri . Entri ni lah 

Woiii , apa yang Nuha ngarut gegila ni  Dah ke lautan Hindi jadinya 
Yeaay , semalam dekat rumah dah rasa nak mati sbb tak jumpa laptop . Hamboih .
Ye lerr , kat rumah takde laptop . Mana tak bosan asyik hadap buku ni je . Buku lain taknak baca , tengok ! kebosanan yang sengaja ditempah . 

Macamlah dekat rumah takde mende lain nak 'dimain' ,
Macamlah dekat rumah takde mende lain nak dibuat .
Tanggung sendiri rasa bosan .
Cewaaah ..

Cakap pandai , tapi duk rumah benda yang sama dibuat 
Apo nak jadi anak Haji Khalid ni ..

Sekarang , sepupu yang rapat dah onn . Main dulu ekk . hehehehehe ..
Walaupun entri ni pendek je .. Cukup en ? Janji Nuha lepaskan tekanan . Eh eh eh eh eh 

Sekian , entri dari budak gedik , yeaaay ...

Kejap kejap , rilek la dulu .. Jangan la lari lagi 
Cane nak panjangkan entri ni ye ? Hooooo . Hooooo .

Dah la tu . Sepupu dah beruban tunggu Nuha bukak game 

Tataaa Titiii Tutuuu ! Jumpa lagi