Sunday, 17 November 2013

Rindu dengan Mini Laptop


Setelah beberapa bulan tidak menggunakan _ _ _ _ _ _ , akhirnya.. Pada bulan November , terbukalah _ _ _ _ _ _ oleh seorang hamba Allah yang cantik , comel , pandai dan .. rajin .
Ewah-ewah-ewah-ewah ! Pandai pulak dia puji diri sendiri . Eh takpoo . Puji ciptaan Allah , kan kan kan ? Ewaaaah ...
Apa vende _ _ _ _ _ _ tu ? Okay . Kejap ..
Sila tgk tulisan di dalam kotak hitam di bawah ! Tak nampak sudahh .
LAPTOP !
Sungguh belagak kreatif Nuha hari ni . Hmm , Hmm , hemmm ..
Okay , berbalik pada JAWAPAN berikut . 
Laptop tu dah lama tak guna . Dah lama laa !! Rinduu den .. 
Dan jugaaak , dah lama jugak ehh Nuha 'lupakan' laptop
Kesian laptop . Mesti dia cakap ..
" Eh , tuan aku ni .. Bila dia susah hati , dia cari aku . Bila dia sonang guna laptop lain, dia langsung tak pandang aku ! Merajuk ahh macam ni "
Memang dah merajuk dah pun  , sebab tiap hari bukak .. Memang ASYIK LEMBAB je . 
Eh , lupa dirii lah pulaakk .. Dia tengah guna laptop tapi kutuk terang-terang 
Eh dahlahh ! Cecudahh le tuu menaip , Cik Nuha . Minggu depan hari Rabu ada periksa . INGAT , INGAT , INGAT ! 
Okay , last . Dah lama jugak ehh Nuha tak buat entri 
Tataaa !