Monday, 4 November 2013

Naik Berat Badan

TIDAK TIDAK TIDAK ! 
Hari ni , lepas cuci muka ala ala iklan tu
" Bulatan penuh sekali , bulatan sepaaruh sekali "
Haa lbih kurang tu .

Lepas cuci muka , ternampak abang menimbang badan menggunakan alat pengimbang yang jadi musuh Nuha dua tiga minggu ni .
" Nuha , timbang jap . Nak tengok "
Woooo , bertukar wajah jadinya Nuhaaa .

Timbang ....
Timbang ....
Timbang ....

28 kg , 29 kg ..

Hmm ?

30 kg , 31 kg ...
32 kg , 33 kg ...

Tolonglah jangan lebih 35 kg ,Ya Allah 

34 kg ... 35 kg ..

Dup dap dup dap dup dap ..

36 kg , Stop . 


Ya Allah , dah rasa terlampau berat . Dah rasa macam berat ni macam gajah pulak .

" Kau nak tinggi laa "

Hek eleh , kata kata penyedap hati je tuu . Lagi sakit hati pulaaak =='

Rasa nak diet pun ada 
Tapi 'singa' ada kat rumah , susah pulak nak diet . Kang semua makanan disumbatnya dalam mulut Nuha . Kang bila Nuha kata tak lapar , 'singa' cakap perut dah masuk angin ..

Tolong kongsi tip nak jaga badan 

Tataa