Tuesday, 27 May 2014

Yay cutiii :')



Hola^
Cutiii ahahhahah cutii . k
memang 'bangun awal pagi' + 'tidur awal' lah jadinya kan . 
Btw , nuha memang tak pergi mana-mana :( . 
Tak payah ah gelak -.-

Cuma Sabtu ni , tokcik Nuha ada kenduri la tak silapnya la . Dia kan teringin rasa kesedapan cupcake nuha yang cecomel cecomel ni kan ^O^ , so Nuha kena buat berbagai cupcake Sabtu ni . Bangga rasa , sedih pun rasa . mintak2 lah tokcik kasi upah sikit . * senyumjahat *

Jadi sekarang tengah nak cari cara2 mau buat bentuk pe benda tu ha . aisingg ! aising atas cupcake kan macam banyak bentuk en . rose , mawar , nuha . Ha yang tu dah lain .

Jadi sabtu ni memang tidur awal . Okay first time dalam hidup 

Mau makan sarapan . Suda lapaw . Babai