Friday, 16 May 2014

Sukanya exam ♥



Hola ^
Lama tak up'det' en .
Yang dulu bangga en kputusan exam cemmana . HAHAHAH yang periksa may ni tak payah cakap okay . Tak belajar ha . K dah
Fyi , eden ni ha tak shabar2 nak cuti panjang . Alolo macam lama lagi je . excited2 tapi keptusan exam ha . tudia . Ni lah pengajaran ya , ya ya aya yayayayayayay ? Jangan study last minute macam I :')
Jadi mengelakkan ibu marah , gotong royong bersihkan rumah . hehehe bukan terpaksa au .
 Ikhlas dari kaki au  eh tak2 ..HATI ..
Skarang ni dah ada dua ekoq kucing tambah sekor lagi mak dia . Yeyy bagusnya Math 
Maknanya tiga ekor kucing la . Mak dia tu bela skejap . Menggatal dengan jantan lain . Kang mengandung , dah lupa da anak dia yang dua ekor tu . And then lepashkan mak dia . haa centuu ! Dah ayat ni memang simple gila en xD
mak dia itam manish . anak dia oren & putih . tak kepelik benau tu . tah la maybe bapak dia hensem kot 
tapi sebenarnya ni cita pasal kucing je . tah pe kaitan tah . 
Cuma nak cakap , happy teachers day . HAHAHAH dah bye