Friday, 8 August 2014

:')

Gambar tiada kaitan :)
Hai :') 
Taktau la asal . Tapi sejak 7 Aug - 14 Aug nnti confirm ramai gila org marah aku ni ha . Taktau asal . Lepastu , dorang buat group .. without me walaupun aku rapat ngan dorang gila2 . 
i can't stop eating sampai rasa sedih tu hilang . Just wait and see la Isnin minggu depan . Mesti aku chubby gila // gemuk . So jangan terasa kalau aku cakap semua benda ni sbb ni semua libat dengan my pren2 . Tolong ah jangan terasa kalau kau baca ni semua . 
Fyi , aku dah letih dengan 'muka baru' . Ramai like gila dp kat fb yang dengan abang , sedangkan kalau tanpa abg memang takkan punya org like . Bukan nak cakap macam batak like , tapi cam dak2 hot semua like sebab ada abg . kalau xde abang wanzz tu memang sombong gila . Susah betul nak tegur . Ni bila aku buat dp baru ni ha , ramai tegur . Dahel gila do .
Mencarut teruk omg :)) 


Then kalau aku nak bergurau , memang cam apa je la en . Tu pun sebab dia bagitau psl rahsia aku kat org yang tak sepatutnya tau rahsia tu . xD .
So budak 'yg tak sepatutnya' tu , pandang semacam pastu sengih2 macam bodo . Kau ingat tak sakit hati ke ceni . 
Masa hantar buku nota Sivik tadi , shhh diam2 . Secret . xD 
Mula2 ada budak pinjam au nota Sivik aku , pastu dia pass2 dengan kawan dia cam apa . Then kawan dia taktau letak mana . kau tau tak , nota sivik tu nak kasi kat guru besar . Dapat tanda tangan dengan cop from beliau . Kalau nota sivik aku takda dua2 natang tu .. Kau ingat cikgu tak perasan la ?
Hari Isnin minggu depan ada subjek Sivik . I think cikgu mesti panggil nama2 yang hantar . Yang tak hantar , marah gila2 . Ada orang nak macam tu ? Sedangkan ada org yang kenakan aku ceni ?
Bag . Yeahhh bagg . Dalam bag tu , banyak buku tulis yang aku letak .  Ada buku tulis math , bm and sains . Tiga2 tu kena hantar kat cikgu untuk kasi kat guru besar . Tapi masalahnya , bag tu hilang . Aku taktau sapa amik tapi buku tu hilang cam apa . Mula2 letak dekat atas meja sebelum rehat , lepas rehat aku check balik beg tu .. Buku tulis banyak hilang . Pelik tul . Sebab memang sure sangat bawak buku tu au . 
Aku malas bagitau ramai2 . Kau faham2 jela en , dak2 kelas aku semua macam apa heboh gila . Nanti heboh-heboh sampai cikgu Sivik , cikgu tu and cikgu ni dengar . Kena marah jugak . Haih matiii hari Isnin . 
So sekarang ni , kau yang baca ni shadap2 je baca . Takyah heboh-heboh .
Bye :)